tiistai 4. syyskuuta 2012

SCHOOL DAY

K: Heyy!!
Laittelin tohon pari kuvaa viimepäiviltä, ja nää arkipäivät meneekin pääasiassa koulun parissa, joten mitään ihmeellistä kerrottavaa mulla ei ole :)
Mun skootteri hajos perjantaina ja oon joutunu menee bussilla nää päivät nyt ees taas, todennäkösesti vielä seuraavat pari viikkoa...
On vaa niin ryydyttävää herää reilu tunti aikasemmin kun ennen ja hinautua pysäkille...
Käytiin mamin kanssa hakemassa mulle salikortti tänään ja en millään jaksa oottaa että pääsen sinne kokeilemaan mun uutta saliohjelmaa :)
Ei mulla mitään ihmeellistä sanottavaa ollut, mutta kuhan tulin vähän tänne päivittelemään kuulumisia :)

7 kommenttia:

  1. Kiva, kun ootte yhdes alkanu postaan! Pieni toivomus lukialta olis, että kirjottakaa alkuun tai loppuun kumpi tekee postauksen! ;)

    VastaaPoista
  2. Tuossa allahan lukee että 'lähettänyt karoliina'

    VastaaPoista
  3. Millanen sun saliohjelma on?:) Olisin tosi kiinnostunut kuulemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun fysioterapeutti teki mulle sellasen, että se ei rasita mun huonossa kunnossa olevaa polvea ja selkää :D voin yrittää laittaa joitain juttuja siitä tänne :)

      Poista
  4. Miten ootte tehnyt ton bannerin? haluisin kans ite jonkun kivan bannerin, vähän ton tyylisen missä on jotain kuvia ja keskellä lukee blogin nimi, mut oon vaan iha surkee tälläsissä muokkaus jutuissa:/

    VastaaPoista