keskiviikko 17. lokakuuta 2012

KUULUMISIA

O: Well helloo lukijat!

Halusin tehä postauksen vaa ja kertoo kuulumisii koska tuntuu etten oo tehny tänne blogii mitää aikoihin...

Oon iha täysin koukussa How I Met Your Motheriin ja oon kattonu 4 seasonii noin viikossa ja putki jatkuu! Kaveri Said yrittää kovasti saada mua kattoo The Officee kans mut must tuntuu et mun elämä kärsii jos alan kattoo sitäki!!

Oltii tänää Karon kans kattomas sen uuden Step Upin ja sen verran sanon et aika samanlail menee juttu ku kaikis muissaki Step Upeis, eli huono juoni mut älyttömän makeet tanssit! Kannattaa mennä tsiigaa!
Mentii kattoo se sinne Flamingon Finnkinoo ku ajateltii et kiva mennä välil muuallekki ku vaa perus stadi ja iso omena!

Syysloma mulla alko jo maanantaina joten aika lungisti tää viikko on kulunu! Eipä muuta oikeestaa ku myöhäsii iltoi koneella ja aamupala kello 15.00!

Karo kävi Virossa ja se varmaa haluu kertoo siit enemmä ite, mut mulle se toi sieltä iha sika makeen bleiserin Bershkasta (antakaa anteeks jos kirjotin väärin) ja tossa alempana sit siitä vähän kuvaaki...

Mutta eipä mitään, mä jatkan sarjojen kattomista ja HYVÄÄ SYYSLOMAA nyt ku kaikilla se varmaan on alkanu viimeistään tänään!

Ps. Jare jvg:stä seiso mun vieres tänää sporas ja oon aina kuvitellu et se kaveri on pidempi mut sehän on mua päät lyhyempi!!


2 kommenttia:

  1. kirjotat oikeesti hyvin ja näit tekstei on kiva lukee! jatka vaa samaan mallii :)

    VastaaPoista
  2. wooou mitkä lihakset:D oot söpö, karo saa olla ylpee et sillä on sunlainen jätkä!:)

    VastaaPoista