perjantai 23. marraskuuta 2012

INJURIES SUCK

O: Helooouu!

Mul on ollu tylsät pari viikkoo koska kaikki urheilu on rajottunu paljon mun loukkaantumisen takia. Eli siis noin 3 viikkoo sitten pelissä tipuin mun käden päälle ja jouduin jättämään kentän samantien ja lähtemää sairaalaa. Lääkärit tuli siihen tulokseen että mun veneluu (hitaasti luutuvin luu ihmis kropassa) oli murtunu. Röntgenistä ei ollu apuu koska toi murtuma pystytän näkee vasta yli 2 viikon päästä tapahtumasta. Elikkä venailin kipsi kädessä siis vähä yli 2 viikkoa jonka jälkeen selvis että mun ranne ei ollukkaan murtunu vaa siin on joku muu häiriö... Nyt pidän tällästä toisenlaista tukee tässä ja toivon et kipu lähtis pois nii pääsis taas kentälle!

Tänään olin ekan kerran salilla 3 viikkoon ja kyl oli jees pitkästä aikaa päästä kunnolla rääkkää itteesä! Kohta alkaa penkki harjottelu salilla ja tavote ois nostaa 90 kiloo kesään mennessä...

Mutta eipä mitää, tylsä postaus mut en ollu taas aikoihi kirjotellu ite tänne nii oli pakko! Ens viikolla kuvataa yks mun mielest hauska juttu nii sellasta siis luvassa! Ja kysymys vastaukset part 2 varmaanki lähiaikoina tulossa tännekkin!

Mä lähen hakkaa COD:ii eli se on moro!

1 kommentti:

  1. Hei Ose taisin nähä sut perjantaina Omenassa jonkun frendis kans!

    VastaaPoista