sunnuntai 2. joulukuuta 2012

VIA INSTAGRAM

Helloou! 

Alhaalla muutama puhelimella otettu kuva viime viikoilta!
Kerron tarkemmin mitä oon puuhaillu tossa vähän alempana :)

kuva (60)
Nää kuvat on koeviikolta, joka onneksi loppui jo viime viikolla. 
Kuten kuvista huomaa viikko sitten perjantaina, kun yritettiin kaverien kanssa lukea reippaasti viimeiseen kokeeseen niin tuli tehtyä samalla vähän muutakin.....

kuva (66)
Mulla oli tosiaan viime viikon lauantaina viimeinen koe ja su-ti vapaata! Maanantai meni rentoillessa ja tiistaina mentiin Heidin ja Annikan kanssa Rosalle tekemään ruokaa! Tehtiin tortilloja ja muffinsseja! Nam :P
Katottiin kanssa kauhuleffaa, joita siis pelkään ihan törkeesti :D Mutta oli tosi kiva päivä tyttöjen kanssa!

Sitten illemmalla mentiin Osen kanssa Omenaan limuille ja vaan istuskelemaan! Meillä tuli silloin 15kk täyteen :)

kuva (61)
1. Kokeiden palautuspäivän jälkeen ollaan otettu tyttöjen kanssa tavaksi se, että mennään jonnekkin ulos syömään! Ja mentiin lopulta Vapianoon :) Se ruoka on siellä vaan niin hyvää...!

2. Käytiin mun siskon Weeran kanssa Bikbokissa silloin, kun se Kamppiin aukesi ja sieltä lähti mukaan musta peplum paita! 

3. Mama osti mulle mun toivoman joulukalenterin, koska mulla oli sellanen viimeksi varmaan 5 vuotta sitten! Niin nyt oli korkea aika hankkia uusi!

4. Tää kuva on siltä päivältä kun se järkyttävä lumimyrsky iski tänne etelään! 
Kirosin koko koulumatkan että miksi, miksi just tänään kun mulla vaan on yksi tunti koulua pitää rämpiä tuolla pakkasessa ja kauheen viiman keskellä väsyneenä koulua kohti.... Mutta kyllä siitäkin selvittiin!
Kesällä kerkee unohtaa millanen tää Suomen kylmä talvi oikeesti onkaan...

kuva (67)
Ekoissa kuvissa näkyy mun uusi kaulakoru! 
Napsittiin noi pari kuvaa vaan huvikseen siskon kanssa kotona :D

Viimiset kuvat on mun ja Osen kahvittelu päivältä Omenasta :)

kuva (65)
Eka kuva on otettu nyt perjantaina, 
kun oltiin menossa Osen kanssa meijän ensimmäiselle Wanhojen tanssi tunnille :) Oli outo tajuta, että eihän tässä mee enää kun pikku hetki ennenku mä ja Ose tanssahdellaan tuolla koulun liikuntasalissa 100 muun ihmisen kanssa :D en jaksa millään odottaa!

Näin Reetaa perjantaina Kampissa, mistä toi jouluvalo kuva on otettu! Kierreltiin kauppoja ja käytiin safkalla :) Oli kiva perus rentoilu ilta !

Toi viimeinen kuva kuvas mun mielestä hyvin sitä viime viikkoista säätä.....

kuva (62)
Oltiin eilen eli lauantaina, mun tosi hyvän kaverin Alin synttäreillä! Menin sinne Reetan ja Osen kanssa :) 
Oli hauska ilta, kiitos hyvän seuran :D

kuva (64)
Tultiin Osen kanssa meille siinä 2:30 aikaan sieltä synttäreiltä, meni kyllä hetki ennenkun päästiin molemmat untenmaille! Aamulla heräsin ite 10 aikaan ja toi herra veti sikeitä melkeen 14 asti... Milloin päätin herättää sen ettei nukkuis koko päivää! 

Lähin sitten siskon ja äitin kanssa Myyrmanniin ostoksille, suoraan unilta kuten kuvasta näkee !

kuva (63)

Mentiin ostamaan Myyrmanniin joitain joululahjoja! 
Ja löysin lahjan mun ihanalle kummitytölle :) Weeran kanssa tuli ostettua yhteensä 3 kengät... Ups :D 
Niistä kuvaa todennäkösesti asukuvien yhteydessä! Päivitin tolla samalla reissulla vähän mun meikkipussia!

Ose tekee huomenna yhen kivan jutun ja se todennäkösesti päätyy tänne blogin puolelle loppu viikosta :) 

Voimia kaikille tulevaan viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti