torstai 5. marraskuuta 2015

KULUNEEN VUODEN TAPAHTUMIA

Moikka!

 Mä ajattelin että ois ehkä ihan hyvä kertoa vähän lisää mitä oon puuhaillu tässä viimeisen vuoden aikana. Monet on tätä kysellyt, eli tosiaan erottiin Osen kanssa reilu vuos sitten, mutta ollaan siitä huolimatta tosi hyvissä väleissä. Aikaisemmassa postauksessa sanoinkin, että viime vuos oli kokonaisuudessaan suht vaikea mulle monista syistä. Kaikesta huolimatta tässä sitä ollaan hymyissä suin ja tänä vuonna oon tehnyt asioita mitä oon aina toivonut tekeväni.

Alkuvuodesta lähdin mun siskon Weeran luokse Brasiliaan kuukaudeksi ja se oli ihan mahtava päätös. Rio de Janeiro ja Brasilia muutenkin on aina ollut mun ''to do'' listalla ja se että lähdin sinne hetken mielijohteesta oli paras juttu ikinä. Sen reissun jälkeen olin kaksi päivää kotona ja siitä matka jatkui Espanjaan Pamplonaan aupairiksi. Sain ihan mahtavia kavereita ja kotiin tulin monta kokemusta rikkaampana, vaikka se reissu loppui puolentoista kuukauden jälkeen. Jos kiinnostaa kuulla tosta aiheesta lisää niin sanokaa ihmeessä! Vietin viikon Madridissa ennen kotiinlähtöä kaverin luona hänen aupair perheessä.

Reilu viikko tän aupair matkan jälkeen lähdin oman -ja tuttava perheen kanssa Espanjaan. Manattiin se reissu ekan viikon jälkeen mun ystävän kanssa maan alle, mutta lopulta kaikki meni paremmin kun oltaisiin voitu kuvitellakkaan. Löydettiin ihan mahtavia kavereita ja ollaan nyt ravattu Suomi - Hollanti väliä jonkin verran viime kuukausina heidän takia.

Jos teillä on kysyttävää näistä jutuista niin vastaan mielelläni! 

Nyt kun oon kertonut teille vähän mun hiljaiselon aikaisista tapahtumista niin musta tuntuu, että voin alkaa taas päivittelemään asioita normaaliin tapaan :)

Ihanaa huomata, että jotkut on vieläkin täällä tän vuoden jälkeen! Pistää pakostikkin hymyilemään.

Downloads
P1011168 (1)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti